
Handelsbetingelser
Out Of Art ApS
CVR: 25292770
Kongens Lyngby, 2800
26705270
Bank: Jyske Bank
Reg: 5148
Kontonummer 0001489410
Betaling
Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.
Du har mulighed for at betale både i galleriet og via webshoppen
Out Of Art Aps tager imod online betalinger med; [Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard og bankoverførelser. Vi pålægger ikke transaktionsgebyr.
Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Out Of Art Aps benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at data forbliver sikker.
Retur og fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på vores webshop og galleriet, med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, ligesom valg af transportør er dit eget.
Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Meddelelsen skal gives pr. mail på dfurman@outofart.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.
Fortrydelsesretten gælder kun, hvis kunstværket returneres i samme stand, som det blev modtaget. Det er afgørende, at der ikke er sket nogen form for skade eller ændring på værket for at opretholde fortrydelsesretten.
Reklamationsret
Reklamationsretten gælder i 2 år og dækker kun skjulte fejl eller mangler, der var til stede ved købstidspunktet – ikke aldersrelateret slitage, skader eller skadeforvoldende adfærd opstået efter købet. Det er vigtigt, at du gør opmærksom på eventuelle fejl eller mangler i rimelig tid, senest 2 måneder efter, de er opdaget, for at reklamationen kan behandles rettidig.
Er reklamationsretten berettige. Hvis reklamationen vurderes at være berettiget, dækker vi omkostningerne for reparation, ombytning eller tilbagebetaling i henhold til købeloven. Eventuelle udgifter til returnering refunderes også, såfremt fejlen eller manglen kan henføres til forhold, der var til stede ved købstidspunktet
Kontaktoplysninger fremgår nederst.
Alle køb er underlagt dansk lovgivning, og eventuelle tvister afgøres ved danske domstole med værneting i virksomhedens hjemsted.
Anvendt lovgivning og juridisk værneting
Persondatapolitik
Vi behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med gældende lovgivning. Vi indsamler kun de nødvendige oplysninger til at gennemføre dit køb og deler dem kun med relevante parter som fragtfirmaer.
Forbehold
Vi forbeholder os retten til at tage forbehold for eventuelle fejl i priser, og produktbeskrivelser.
Klagemuligheder
Hvis du ønsker at klage over dit køb, bedes du først kontakte os, så vi kan finde en løsning. Hvis vi ikke når til enighed, kan du indgive en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
Alternativt kan du bruge EU-Kommissionens online klageportal: www.ec.europa.eu/odr.
Levering
Vi tilbyder levering med pålidelige fragtfirmaer. Leveringstiden afhænger af destinationen og oplyses ved køb. Fragtomkostninger beregnes ved checkout. Eventuelle skader under transport bedes rapporteres straks ved modtagelse.